Levend in mijn eigen wereld, take the blue pill en weescht welkom.

woensdag 12 september 2007

Klanten IIII

'Goedemiddag, wat kan ik voor u doen?'
'Mijn geld is er nog niet. Normaal heb ik het de 10e binnen. Hebben jullie vertraging?'
'Nee meneer, ik zie in uw gegevens dat er geen bijzonderheden zijn, uw geld zal zoals elke maand tussen de 10e en 15e op uw rekening staan.'
'Ja maar ik heb het áltijd de 10e.'
'Meneer, wij garanderen u vanaf de eerste betaling dat u elke maand de 15e uiterlijk uw geld heeft. De 10e kan bijvoorbeeld wel eens op een zondag vallen, dan heeft u het ook later.'
'Maar ik heb het altijd de 10e. Waarom heb ik het nu nog niet?'
'Meneer, het geld is naar u onderweg, het zal uiterlijk de 15e op uw rekening staan.'
'Dus u heeft vertraging?'
'Nee meneer, wij maken ook deze maand gewoon op tijd, uiterlijk de 15e, uw geld over, het is naar u onderweg.'
'Maar ik het het altijd de 10e...'
'U krijgt uw geld gewoon op tijd, net als elke maand. Er is niets om u zorgen over te maken, het zal deze week nog op uw rekening staan.'
'Oh. Nou. U weet dat zeker? Want ik heb het altijd de 10e namelijk...'
'Ja meneer, dat weet ik zeker, ik zit NU in uw dossier te kijken en ik zie dat het geld naar u onderweg is.'
'Nou, dan wacht ik wel gewoon af. Normaal is het er de 10e, maar ik zal het wel zien dan... Dank u wel.'
'U weet zo voldoende?'
'Ja, heel erg bedankt hoor! Prettige dag nog!'
'Graag gedaan meneer, u hetzelfde. Goedemiddag.'

1 opmerking:

Anoniem zei

Ja goed alleraardigst natuurlijk om m'n gesprek hier terug te lezen.Toch komt hierin wellicht een belangrijk punt niet helemaal naar voren.Normaal, en dat mag u best weten, ontvang ik mijn geld namelijk op de 10de. Naast dit schitterende verhaal leek het me noodzakelijk dit niet onvermeld te laten om derhalve toch een zo volledig mogelijk beeld te geven van de situatie. De 10de dus.