Levend in mijn eigen wereld, take the blue pill en weescht welkom.

dinsdag 21 augustus 2007

Klanten III (Daar doe je het voor)

'Mevrouw, dank u wel! U heeft me heel goed geholpen, wat is uw naam?'
'Mijn naam is mevrouw Kik, en dat is K-I-K.'
'Mevrouw Kik, u bent een goed mens, en fatsoenlijk! Ik ga uw chef vertellen dat iedereen een voorbeeld aan u zou moeten nemen. Heel hartelijk bedankt!'
'Dat is fijn om te horen meneer X, maar ik doe gewoon mijn werk, en ik ga ervan uit dat mijn collega's dat ook doen.'


Toch ijdel genoeg om het nog even openbaar te maken, maar eigenlijk geirriteerd omdat dit gesprek me in totaal 15 minuten kostte terwijl ik de oorspronkelijke vraag binnen één minuut had kunnen beantwoorden... maar ik heb weer een collega van een klacht gered en de klant is tevreden...

Geen opmerkingen: