Levend in mijn eigen wereld, take the blue pill en weescht welkom.

donderdag 28 augustus 2008

Waarschuwing

Het werken voor bepaalde instanties betekent dat je het recht verliest om blij te zijn met je vakantie en dit te uiten op een door jou verkozen manier.
Sinds ik bij *censuur* werk, blijk ik onbewust toegestemd te hebben in het stukje bij beetje afbrokkelen van mijn menselijkheid.

Blijkbaar heeft *censuur*, wat mij medegedeeld werd door *censuur*, met het 'verzoek' het bericht over mijn vakantie van Feathers te verwijderen.

Laat mijn lot niet het jouwe worden: mocht je ooit gaan werken voor *censuur* zorg dan dat je.... oh shit ze hebben me gevon*censuur*

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hoe ludiek! mijn eerste en meest oprechte reactie luidt dan toch wel 'godverdegodverdegodver' vloek niet in de kerk, schreeuw niet in een stiltecoupe, maar godverdegodver censureer MIJN VEER NIET!! bij Feathers staat duidelijk 'welkom in MIJN wereld' Veer, je bent op subtiele wijze verkracht en mag aangifte doen. (als docent neem ik hierom dus geen hyves of blog tot ik oud en eigenwijs genoeg ben om dit soort verzoeken vierkant uit te lachen.. ) post eens een enquête over censuur anders.. ze kunnen moeilijk zeggen dat je de mening van anderen niet op je blog mag zetten. of je hebt 't vanaf nu standaard over een vriendin. Mocht je alsnog eens wakker worden en strijdlustig zijn dan ben ik je man! ik heb m'n kerstmes reeds klaar liggen!x Jonathan Perquin.

Anoniem zei

Hulp nodig . Almere