Levend in mijn eigen wereld, take the blue pill en weescht welkom.

zondag 17 augustus 2008

Liefste

Soms is het moeilijk te geloven hoe de dingen lopen.
Soms is het zelfs bijna onmogelijk.
Maar hoe moeilijk dingen soms ook zijn, uiteindelijk blijken ze allemaal iets goeds voort te brengen. "What doesn't kill us, makes us stronger". En hoe!

Dingen, plaatsen, mensen, die ik soms liever gemeden had, hebben mij bij jou gebracht.

Hij, die te veel van mij hield en mij maar moeilijk kon laten gaan; hij, die van niemand hield en verdwaald was in het duister; hij, die van me houdt als een broer; zij, die geen vaste grond verdroeg en ongrijpbaar was; allen die mij een nacht warmte schonken. Zij waren dan eens bitter, dan eens zoet. Maar geen was zoals jij.
Jij maakt mijn leven beter. Was ik de zonnebloem, dan was jij de zon.

Dank je, mijn liefste.
Dank je voor ons.

Geen opmerkingen: