Levend in mijn eigen wereld, take the blue pill en weescht welkom.

woensdag 13 augustus 2008

Onverwachte rozen

Tijdens het zoeken naar een wasknijper zag ik ineens iets roods in de hoek van mijn kast vandaag. Bewaard maar vergeten kwam jouw kaart tevoorschijn. Een 'scent-a-card' om precies te zijn. De voorkant bedekt met rozenknoppen, binnenin een lief berichtje, met onderstreept IK HOU VAN JOU! x Je Vriendje.
Omdat je er niet bij kon zijn.

Elk jaar deed je dat weer. Elk jaar spraken we af: we doen niet mee aan Valentijn. En elk jaar trapte ik erin.
Je was weg dat jaar. Je smste dat ik in de kast moest kijken, daar had je een cadeautje en een kaart voor me verstopt.

Vanmiddag, toen ik het stickertje op de voorkant van de kaart losmaakte en de geur van rozen weer vrij kwam herinnerde ik me ineens hoe lief je soms kon zijn. Toen. Lang geleden. Maar weer even heel dichtbij...

Geen opmerkingen: