Levend in mijn eigen wereld, take the blue pill en weescht welkom.

vrijdag 9 januari 2009

werkwerkwerkwerkwerkwerkwerkwerkwerkwerk

Donderdag
Lief dagboek, vandaag mocht ik aan een nieuw kladblok beginnen op mijn werk. Een mooi nieuw begin, ik heb zolang mogelijk gewacht met het beschrijven van het eerste blad. Er is hier zo weinig mooi en ongeschonden...

Maandag
Lief dagboek, vandaag zat er iemand op mijn werkplek. Ik was gedwongen een andere plek te zoeken waardoor ik erg lang bezig was met inloggen. Het was een aangename afwisseling om de mensen van de helpdesk eens te spreken. Hopelijk kan ik morgen weer op mijn gebruikelijke plaats zitten.

Woensdag
Lief dagboek, mijn headset is vandaag kapot gegaan. De klanten aan de telefoon konden mij niet meer verstaan. De nieuwe headset voelt raar aan op mijn oren, het schuimrubber is groter en het geluid is anders. De microfoon ziet er modern uit, maar ik mis het schuimrubber bolletje dat er rond zat. Het was een treurige dag.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

WAHAHAHAHAHHAHAHA!!!

Love you gurl!

Anoniem zei

goeiendag Veerle, ik zal eens kijken wat ik kan doen.
Gr. Jaap, technische dienst