Levend in mijn eigen wereld, take the blue pill en weescht welkom.

maandag 17 maart 2008

Interactie!

Aan mijn geliefde lezers,

Zoals u wellicht is opgevallen, is de lay-out vandaag drastisch aangepast.
Graag zou ik van u vernemen hoe u dit bevalt. Enkele suggesties:

Ja geweldig! Niks meer aan doen!

Jakkes, standaard was beter...

Hmmm... ik ken iemand die iemand kent die wel een mooie lay-out voor je kan maken...

Who cares? Zolang de content maar hetzelfde blijft.

Goed begin, maar...



Vanzelfsprekend zijn andere reacties ook meer dan welkom.


Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, verblijf ik, wachtende op uw inbreng,

Feather a.k.a. Veer

8 opmerkingen:

Anoniem zei

het plaatje is goedgekeurd, die bruine kleur is een beetje poeperig......

Veerle zei

*zucht*

van je familie moet je het hebben...

Anoniem zei

roze is te fel, het doet pijn aan mijn ogen.....

Veerle zei

ok, petra mag géén reacties meer achterlaten, tenzij het nuttige zijn. ik heb een complete regenboog geprobeerd maar niks is goed genoeg he, autistje?

Anoniem zei

zwart is te donker vond het poepkleurtje wel leuk juist..

Anoniem zei

Ik weet dat ik niks meer mag zeggen, maar ik doet het lekker toch:
Dit is te donker je kan het bijna niet meer lezen..... :-)

Anoniem zei

lieve Veer, dank voor het snelle terugveranderen van je Blog! de donkere achtergrondkleur maakte het m'n verwende mobieltje onmogelijk om je Blogs nog te lezen. nu is alles weer goed. alles weer goed. verandering is slecht en vaak geïnspireerd door satan de duivel. nu kan ik mezelf er in een verlaten bushalte of in de rij van de AH er weer aan herinneren dat er ALTIJD mensen zijn die 't zwaarder hebben dankzij jouw Blogs. misschien ben ik ook autistisch. en moet ik daarin veranderen. maar verandering is slecht en vaak geïnspireerd door satan de duivel. dus ik blijf maar zo. en je Blog kleur ook. alles is weer goed. alles is goed.

Anoniem zei

wel een fenomeen. zou er een Blogger zijn die enkel over z'n Blog schrijft? dus de layout enzo? lijkt me wel grappig. met teksten als ' vandaag stond ik weer vroeg op om m'n Blog te updaten' en dat dat dan ook gelijk de up date is . sometimes it's lonely where I make up things