Levend in mijn eigen wereld, take the blue pill en weescht welkom.

donderdag 20 maart 2008

Deze is wel voor jou

hoe erg je ook je best doet
ik zal je niet haten
hoe erg je het ook wilt
mijn schrijven gaat niet over jou

tel je zegeningen
ik tel ze ied're dag
laat mij los
- en met rust

haal de sluiers van je ogen
laat de leugens los
jij weet dat ik er voor je was
dat ik me zelfs nu aan mijn woord houd

tel je zegeningen
en tel ze ied're dag
maar laat mij los
- en met rust

ik zal jou niet haten
al doe je zo je best
laat de laatste nu de laatste zijn
maak mij niet de bron van enkel pijn

toe, tel je zegeningen
zoals ik altijd zei
laat mij los, alstjeblieft
- en met rust

gooi met modder als dat je helpt
maar onthoud dat als je modder gooit
je zelf nooit schoon blijft
hou van jezelf, en doe het met overtuiging

tel je zegeningen lief
tel ze ied're dag
maar laat mij los
- en met rust

ik zal jou niet haten
en niemand dat laten doen
ik gun jouw je keuzes
maar die zijn niet mijn weg

dus tel je zegeningen
ik tel ze ied're dag
maar ik laat je los
- en met rust
doe je dat ook voor mij?

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi! je bent altijd behoorlijk constitent geweest. misschien komt er nog een semi-volwassen licht dramatieke reactie van wellicht een dier dat zich opschoont door door de modder te rollen. met puntjes erachter voor het theatraal effect.. los daarvan vind ik 't een prachtig gedicht waar ik uiteraard met jouw toestemming gedeeltes van wil jatten voor theaterpresentaties die te maken hebben met liefde. (shit straks is 't aan je griep gericht:-))
JONATHAN

Anoniem zei

autumn leaves, frozen, hoop en dromen, maakbaar.. Ik zal me wel vergist hebben.
Anyway, deze blog deed me toch erg goed. Ben blij dat je me goeds wenst. Daar was ik naar op zoek. 2 lieve woorden, ik heb t al zo vaak gezegd. Dank je wel.
Ik zal niet met modder gooien. Daar heb ik geen reden toe, en het zou ook niet eerlijk zijn. Ook niet tegenover mezelf.
De laatste zal de laatste blijven. En dit zal mijn laatste reactie zijn op je blogs.
Wordt het trouwens niet eens tijd dat je een bundel uitbrengt ofzo? ;)

Lieve Veerle, be well. (Geen puntjes voor het theatraal effect.)

Anoniem zei

lol! Jonas.

Anoniem zei

Hey Veer,

Mijn complimenten; diplomatiek, liefdevol en toch duidelijk en ook nog eens literair verantwoord.
Netjes meis.
gr liz

Anoniem zei

Al dat gemeis... Ik word er echt horendol van!!!