Levend in mijn eigen wereld, take the blue pill en weescht welkom.

zondag 9 december 2007

Net als toen

De kerstboom is voor 't eerst in twee jaar weer afgestoft, wat er niet door de kat is opgegeten aan versiering er gelijkmatig over verdeeld. Een rode strik waar eens een piek sierde. Waar zou die gebleven zijn? Met elke slinger, met elk houten roodgeneusd rendier en met elke jolig kijkende kerstman komen de herinneringen terug: Dit hing altijd daar, en dat stond zo leuk op het koffietafeltje. Oh en díe, die heb ik toen gekocht, in dat ene leuke winkeltje toen we daar waren met...

De realiteit doemt weer op. Alles moet een nieuw plekje vinden. Een groot gedeelte blijft in de dozen. Elk lampje brengt licht, maar geen enkel brandt fel genoeg om mijn hart te raken. Where are you Christmas?

Ik moet stoppen sentimentele decemberfilms te kijken denk ik...

1 opmerking:

Anoniem zei

Hahahahahahaha