Levend in mijn eigen wereld, take the blue pill en weescht welkom.

donderdag 27 december 2007

the day after christmas

8.45 uur
PIEP - 'connexxion treintaxi's goedmorgen'
'goedemorgen, met Veerle Kik, ik wilde graag een treintaxi naar Straatnaamstraat nummer #. vanaf station Goes.'
'Prima, ik stuur direct een taxi, ongeveer 10 minuten.'
'Dank je wel'

9.05 uur
'goedemorgen met de assistente'
'goedemorgen, met Veerle Kik, ik had om 9 uur een afspraak, maar ik sta al 20 minuten op mijn taxi te wachten dus ik ben wat later'
'oh, ok, ik zal het doorgeven, we verwachten je zo dan.'
'dat is goed, ik zou er zo moeten zijn'

9.12 uur
'Had u een taxi besteld?'
'Ja, ongeveer een half uur geleden. maar goed. u kunt er ook niks aan doen. Straatnaamstraat nummer # alstublieft.'

9.17 uur
'dank u wel, tot ziens.'

'goedemorgen, komt u binnen. Heeft u ochtendurine meegebracht?'
'... ehm... nee.'
'oh... nou ehm, hier heeft u een bekertje, het toilet is daar achter.'

waarom moest ik nou persé op het station nog even naar het toilet gaan???

drie druppels later
'alstublieft.'
'dank u, u kunt plaats nemen in de wachtkamer, er staat thee en koffie'

9.30 uur
'de dokter is er nog niet, maar als u alvast mee wilt komen dan kunnen we de alvast het voorbereidend gesprek afhandelen.'

9.37 uur
'Ok dank u wel. Nu, de dokter is er nog niet, maar het kan nu niet lang meer duren. Neemt u nog even plaats.'

9.50 uur
'Ik zal de dokter nog eens bellen hoor, hij zou er zo moeten zijn, neemt u nog wat te drinken.'

9.55 uur
'De dokter neemt niet op. Weet u wat, we doen de echo alvast, als er niets abnormaals te zien is dan is het in orde, en anders wachten we alsnog op de dokter.'

9.59 uur
'Mooi, de echo ziet er goed uit. Ik zal hem aan de dokter laten zien als hij komt. Mocht er nog iets zijn, dan belt hij u wel, anders kunt u ervanuit gaan dat alles in orde is.'
'Fijn dank u wel, tot ziens.'

10.07 uur
'Goedemorgen collega, ik ben er weer.'
'Mooi, ga maar aan het werk dan.'

Geen opmerkingen: