Levend in mijn eigen wereld, take the blue pill en weescht welkom.

donderdag 22 oktober 2009

Ontwikkeling in reverse

Mijn ogen zijn ineens open. Direct slaat de kou toe. Oh ja. Nederland...
Gek hoe je van een korte periode als twee weken in een warm land zo vervreemd kunt raken van de locale koude.

Ik ga maar uit bed ook, anders moet ik straks nog een keer aan de temperatuur wennen.
Beneden wacht mij een knuffel en een kus met tong. Gelukkig had ik mijn mond al gespoeld in de badkamer. Kussen met ochtendadem is niet mijn ding.

Ontbijt bestaat uit een puntje chocoladetaart en een gestoofd peertje. Tegen die tijd begint het te dagen: vandaag mag ik de foto's gaan inplakken!
Jawel dames en heren, ik scrapbook tegenwoordig. Het schijnt dat de woorden mij verlaten hebben (ik heb de belofte mijn jaarverslag 2008 te schrijven zo zoetjes aan laten varen en ook tijdens de vakantie heb ik geen letter geschreven*).

Het schrift is mij ontsnapt, ik vertel het verhaal van mijn vakantie in beelden.

*Nou ja, ik heb ergens 'Egypte' en 'Frequent Fly' genoteerd, evenals de namen van een aantal tempels.

Geen opmerkingen: