Levend in mijn eigen wereld, take the blue pill en weescht welkom.

donderdag 25 juni 2009

Tussen-de-middaggeluk

Bij de hema hebben ze van die lekkere smoothies met banaan, ananas en kokos. Een beetje zomer in je mond.
Via de achterdeur gelijk naar het water gelopen. Knerpend pad onder mijn voeten, tot aan het bruggetje. Op mijn gemak van de zon genoten en een foto gemaakt met mijn mobiel van een grote karper die lekker lui de schaatsenrijdertjes op het wateroppervlak op hapte.

Het groen in donkere en lichte tinten om me heen en verder alleen een paar vroege toeristen die aan een softijsje likken.

Na vijfentwintig minuten snel terug, door het gras en wiebelend over de stoeprand. Een paar flirtende blikken, maar geen tijd om ze te beantwoorden. Ze moeten het maar met een glimlach doen, mijn pauze is weer om.

Geen opmerkingen: