Levend in mijn eigen wereld, take the blue pill en weescht welkom.

donderdag 6 november 2008

Een envelop vol confetti

Wat...?
Ja hoor, de hele vloer bedekt met piepkleine gekleurde snippertjes... wie zoiets bedenkt? Mijn werkgever in samenwerking met het ROC. Jaahaaa, het heugelijke feit dat ik, een HBO-gediplomeerde, nu een MBO-diploma heeft gehaald moet blijkbaar gevierd worden met fijngemalen oudpapier en een uitreiking na werktijd waarbij partner of familie niet aanwezig mogen zijn. Ook niet als het diploma wél enige waarde voor je heeft.

Kom je ook? vroeg mijn leidinggevende. Moet ik? was mijn reactie.

Nu ja, laat ik maar gaan. Omwille van de goodwill. Ik heb alvast mijn beste blouse aangetrokken en speciaal mijn haar gewassen. Wie weet komt er straks zelfs nog mascara aan te pas. Kunnen ze mij niet verwijten dat ik er niet het beste van probeerde te maken.

Vanavond loop ik wel braaf in de pas.
Maar morgen, morgen ga ik echt op zoek. Naar een baan op mijn niveau...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Woehoe!

GEFELICITEERD!

Anoniem zei

Toch maar gefeliciteerd dan (?) ;)
en succes met de job-search, gaat je zeker lukken!
Monique