Levend in mijn eigen wereld, take the blue pill en weescht welkom.

zondag 20 juli 2008

No excuses

Helaas, niet op vakantie geweest...
Wel ziek geweest, maar dat heeft me nooit eerder tegengehouden.
Geen boek geschreven.
Geen draken bevochten.
Geen jonkheren gered. Vrouwen ook niet.
Geen wereldreis gemaakt.
Geen geneesmiddel voor kanker en HIV gevonden.
Niet de zeven zee-en bevaren.
Geen kind gebaard.
Niet teruggetrokken in een klooster een week lang gemediteerd.
Niet undercover voor de CIA gewerkt. Ook niet voor de FBI. Noch de AIVD.
Geen dagenlang met mijn lief in bed gelegen in pure hartstocht.
Geen problemen met internetverbindingen gehad.
Geen bruiloft bijgewoond.
Geen writersblock.
Het was niet de schuld van mijn moeder. Of mijn zus.
Ik had het niet te druk.
Ik was niet te lui.

Nee, eerlijk is eerlijk. Voor wie het graag anders zag: helaas.
Ik heb geen redenen, alleen maar een feit.
Ik heb gewoon even niet geblogd.

1 opmerking:

Anoniem zei

Veerle? Veerle?
Aarde to Veerle?!