Levend in mijn eigen wereld, take the blue pill en weescht welkom.

zondag 6 april 2008

Ik geloof in woorden

Lief bn & bw I beminnelijk; bemind, dierbaar, waard, aardig; gaarne II o [-ven] beminde; geluk; voor ~ nemen, genoegen nemen met; net zo ~ of wel zo ~, liever; lieve, (in uitroepen) goede liefda'dig bn aan behoeftigen gevend liefde v [-s, -n] warme genegenheid; opofferingsgezindheid; warme belangstelling; (fig.) geliefde


En toch zijn ze nietszeggend vergeleken met de blik in je ogen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ja duh
Veer is verliefd
kom ik je tegen in de AH
met Kas en Denise
je zoent de cassiere's
acht klanten
ons
zweeft over 't entreepoortje
laat hartjes achter in de lucht
bejaarden bij 't fruit
voelen hun jeugd weer terugkomen
kinderen vergapen zich aan je
en willen je even aanraken
of 't wel echt is
straalt als een zon
wij hadden haast
lopen naar huis
ja zeg ik tegen Kas en Denise
ze is volgens mij verliefd
zeggen ze
ja duh
terwijl ze 't bonnetje checken

xjonas

Anoniem zei

Walgelijk he?!