Levend in mijn eigen wereld, take the blue pill en weescht welkom.

dinsdag 12 februari 2008

Salsa III

Een kruising tussen Jan Smit en Martijn Krabbé. Aan de andere kant van de dansvloer. Ineens valt het me op hoe warm het eigenlijk in het zaaltje is. Had ik nou maar geen trui aan gedaan... IJverig dans ik door. Ik concentreer me op de muziek. Het gaat prima, we wisselen van partner. Deze is wat inventiever, ik moet mijn aandacht er goed bijhouden anders vrees ik in een knoop gedraaid te raken.
Nog een wissel.

Ineens dans ik met hem. Hij geeft me nog wat tips.
Eigenlijk is het helemaal niet zo moeilijk geloof ik. Oh shit, hij kan nog dansen ook... en lachen...

Ik hap naar adem en naar een spa'tje als de les voorbij is. Nog even wat vragen en dan gauw naar huis. Of nog even blijven staan. Nog éven voorstellen en ja, het was erg leuk, jazeker. Natuurlijk ben ik er volgende week weer. Nee ik heb het echt nog niet eerder gedaan. Welnee, ik kan het helemaal niet goed... Hihi...

Oh help... Waarom ik?




To be continued?

Geen opmerkingen: